NORTHERN EXORA OWNER'S CLUB (4439/2011)

Photobucket Kelab Pemilik Exora Utara telah didaftarkan dibawah Seksyen 17 Akta Pembangunan Sukan 1997 oleh Pesuruhjaya Sukan Malaysia pada 7 April 2011. NEXO amat mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora yang mahu bergerak secara aktif untuk menyertai NEXO. Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO. Layari Blog rasmi NEXO di nexonr.blogspot.com

Monday, March 24, 2014

Jerat Paku - Penyelesaian Terbaik!

Jerat paku kat laluan motor di Sg. Besi..mana boleh tahan kalau tiap2 minggu kena jerat...solution paling mantap dan tak perlu risau lagi lepas ni....ni dia..masuk terus liquid ni..tgk gambau kat botol tu..hehe paku bertingke tingke pun tak leh tembus


2 botol diperlukan untuk Ninja 250 bagi tayar depan dan belakang


Harga sebotol RM20, boleh dapatkan di kedai ni


Nak alamat kedai? boleh...


Nak koordinat plak? boleh jer...


No comments:

Post a Comment