NORTHERN EXORA OWNER'S CLUB (4439/2011)

Photobucket Kelab Pemilik Exora Utara telah didaftarkan dibawah Seksyen 17 Akta Pembangunan Sukan 1997 oleh Pesuruhjaya Sukan Malaysia pada 7 April 2011. NEXO amat mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora yang mahu bergerak secara aktif untuk menyertai NEXO. Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO. Layari Blog rasmi NEXO di nexonr.blogspot.com

Wednesday, August 5, 2015

Sometimes...It's Time To Reward Wonderkidz Again - iPad mini 2

Semua dah dapat iPad sebelum ni, iPad 2 dan iPad 3. Masa nak raya 1 iPad 3 terjatuh terus padam tak boleh on. Hantar gi repair kat i2Fix.com ingatkan boleh instant repair tapi diorang perlukan masa sebab tak dapat detect lagi punca rosak. Kalau boleh repair pun mungkin kos tu agak tinggi. Jadi terpaksalah sambau iPad lain

Memandangkan tekanan kehidupan yang semakin memuncak dengan harga bahan api yang meningkat, GST lah dan juga kejatuhan nilai Ringgit, so sambaulah yang paling murah masa ni..iPad mini 2..murah mende..mahal gak wehh


Harga dengan GST RM1,027. Bayau sendiri tau bukan dengan duit #derma hehe



No comments:

Post a Comment