NORTHERN EXORA OWNER'S CLUB (4439/2011)

Photobucket Kelab Pemilik Exora Utara telah didaftarkan dibawah Seksyen 17 Akta Pembangunan Sukan 1997 oleh Pesuruhjaya Sukan Malaysia pada 7 April 2011. NEXO amat mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora yang mahu bergerak secara aktif untuk menyertai NEXO. Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO. Layari Blog rasmi NEXO di nexonr.blogspot.com

Friday, December 3, 2010

Kenangan Sambutan Aidiladha 1431H

Tahun ni anak2 aku menyambut Aidiladha dengan mama dan mak-mak saudara diorang kat Taiping...aku tak dapat nak balik tahun ni sebab tak dapat cuti...tambahan cuti tahunan pun dah nazak gara-gara kena forced leave :)

Ni ada beberapa gambar yang adik ipar aku sempat snap..

maksu bersama kembau
Photobucket

mak lang dengan kembau
Photobucket

Nurhan dengan mak lang
Photobucket

Najmi dengan maksu..seronok lerr sebab manjang kena dukung :)
Photobucket

Ni Najwan..cucu kesayangan Tok Wan
PhotobucketPhotobucket

boleh jadi model ni :)
PhotobucketPhotobucket

Ni mesti kes susu lambat buat :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment