NORTHERN EXORA OWNER'S CLUB (4439/2011)

Photobucket Kelab Pemilik Exora Utara telah didaftarkan dibawah Seksyen 17 Akta Pembangunan Sukan 1997 oleh Pesuruhjaya Sukan Malaysia pada 7 April 2011. NEXO amat mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora yang mahu bergerak secara aktif untuk menyertai NEXO. Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO. Layari Blog rasmi NEXO di nexonr.blogspot.com

Wednesday, March 23, 2011

Pilih Botol Susu Bebas Bisphenol A (BPA)


Photobucket

Lepas jer keluar berita mengenai bahayanya botol susu BPA, kitorang terus pergi cari botol susu yang bebas BPA. Singgah Retail Store Manjaku kat Seksyen 9, Bandar Baru Bangi. Ada macam-macam jenis, harga 1 botol susu bebas BPA ni ada yang cecah sehingga RM50 sebotol, wow!!. Tapi kitorang tak lah beli yang tu, cari yang harga berpatutan dan ikut kemampuan kewangan sendiri :) maklumlah nak beli banyak, ada 3 wonder kids yang masih menyusu

Dapat yang satu botol dengan harga RM9.90
PhotobucketPhotobucket

Beli 6 botol dulu, sepatutnya kena bayar RM59.40, tapi ada diskaun RM2 sebotol, jadi cuma perlu bayar RM47.40
Photobucket

2 comments:

  1. Demi keselamatan anak, baik beli dan mengikut apa yang di sarankan.

    ReplyDelete
  2. botol ni pun harganya berpatutan dan selamat digunakan

    ReplyDelete