Tuesday, April 12, 2011

Ninja - Service 1,000 km

Isnin lepas 11/04/2011, akhirnya mileage ninja aku cecah jugak 1,000 km. Perghh...kejap jerr rasa...motor baru amik 02/04 hari tu, mana tak nya..1st day dapat terus aku rempit balik melaka :)

Aku service kat Kapar Motors...sampai dalam pukul 11.00 pagi, selain service, aku nak complaint ada minyak hitam leaking. Pomen terus tolak motor masuk tempat service..

Rupanya leaking disebabkan ada material defect, getah yang dekat ngan oil filter tu rasanya tak fit, pomen tu terus gantikan dengan yang baru...cover under warranty. Check sekali rantai dan apa-apa yang patut

Kos keseluruhan service RM94

Sebelum balik, tokey tu offer tank pad yang design by BikePerfect tapi ada nama Kapar Motors, harga RM50...kebetulan aku pun belum pasang lagi..sambau jer lah :)

No comments:

Post a Comment