Saturday, June 4, 2011

TT Ngeteh Larut Malam GLM Bikerz - Edisi Siang

Pagi tadi balik Melaka jap sebab nak tempah baju melayu untuk raya tahun ni..tempah ngan pak sarip, kawan baik arwah ayah aku...semalam dah call bagitau nak datang rumah dia kat Taman Mas Merah, Batu Berendam dalam pukul 10pagi..

Masa duk sembang ngan dia, tetiba dia perasan ada paku kat tayar belakang motor aku...alamak..ni sure kena kat highway tadi masa aku layan rempit lane emergency, mana taknya jem giler kat PLUS highway sebab cuti sekolah..masa masuk kat Tol Ayer Keroh pun dah berderet keta, bas, lori..sib baik aku boleh menyelit lagi



Terus rempit balik rumah mak aku dulu..singgah tengok dia + nak bagi kain buat baju raya tahun ni...lepas dah rehat jap, nak cargas balik bangi tapi sebelum tu kena cari kedai motor nak tampal bocor tu.

Call poknik, nasib baik dia ada, dia pun turun tapi hari ni kan cuti birthday Agong, patut ler banyak kedai tutup..pusing-pusing kat area Bukit Katil, jumpa satu kedai motor kat Taman Tiong Mas, masa pomen tu check, hehe dia tarik jer paku tu macam senang jer...rupanya paku tu terselit kat alur bunga tayar tu..tak bocor pun rupanya, buat aku nerbes jer tadi :)

Terus pi minum ngan poknik kat Taman Hang Tuah Jaya...



aku order Pepsi, poknik plak order teh ais...tunggu kechat tak sampai-sampai lagi..so kitorang pun nak blah, dah pakai helmet dah ni tetiba dapat sms dari kechat..dah nak sampai...hehe lepak balik kat kedai tu, kali ni aku plak minum teh ais...poknik plak order pepsi..

Dekat pukul 2 petang, TT pun bersurai..hujan dah mula turun tapi aku redah jer..sebab aku nak kena amik raket kat bangsar plak

No comments:

Post a Comment