Monday, September 19, 2011

TT Ngeteh Larut Malam dengan Nexorian & Ninjarian @ Melaka

Last week dapatlah tambahan 1 hari cuti umum, cuti 1 Malaysia, jatuh plak hari Jumaat...memang cantek sangat. Memula plan nak merempit balik Melaka Khamis malam tapi dapat sms dari jiran sebelah nak buat Jamuan Raya untuk jalan area rumah aku tu Jumaat pagi, pastu nak combine porch rumah jadik port untuk jamuan ni..aku ok jer :D bagus jugak idea jiran aku ni..maklum ler kalau nak ziarah semua rumah macam tak berkesempatan..masing-masing sibuk kerja..macam ni senang..semua berkumpul sekali..sembang ramai-ramai lagi syok :D

Malam masa nak gerak balik Melaka...hujan lebat plak kat Bangi..tunggu sampai kul 9 malam tak reda..terus decide balik ngan Exora jer..sampai Melaka singgah rumah mak aku dulu amik kunci siap2 pasal tak mau sejarah tido dalam Exo kat Tepen berulang...hehe

Jumpa Nexorian K.E ngan Ninjarian Poknik kat port terbaek untuk TT GPS...Tom Yam Corner Ayer Keroh...layan makan Tom Yam dulu ler :D



Sembang-sembang dulu ngan Poknik tentang TT Ride Geng Ninja Sabtu ni, lepas makan baru nak kasik sengattt GPS K.E dengan Launchpad 8GB

Tak sampai sejam settle! Paling best crack reg code untuk Papago X7 Reality, 1st attempt dah success...hehe ni lah upgrade service untuk Launchpad 8GB paling pantas aku buat :D



Siap kasik test dulu..make sure 100% ok dan free error...pergh marbeles lah...amacam bro K.E? haha speechless sama macam bro kikull, so wa kasik gambau lah sebagai bukti....thumbs up tu :D



Lepak sampai pukul 2.15 pagi...thanks bro K.E sponsored semua termasuk makan minum aku...kita jumpa di next TT GPS 2 minggu lagi

No comments:

Post a Comment