Thursday, July 7, 2011

Upgrade To Celcom Broadband Data Unlimited Plan

Dah lama member aku, Zul ni duk racun aku suruh upgrade ke Celcom BB Data Plan tapi aku leh sabau dan tahan lagi sampai ler semalam...lebur dinding pertahanan aku...hehe kantoi jugak..bila bil sampai SMS charged banyak sangat..tu yang Zul bagitau aku...pakai BB boleh guna aplikasi WhatsApp Messenger..boleh chatting freely, at lease cost BB tu fix..hmmmmm betul jugak..senang nak communicate secara free..tambahan plak wife aku pun memang dah awal-awal lagi subscribe. Sekarang ni pun memang duk melayan foursquare..jenuh ler check in manjang nak kena carik free wifi..hehe lagi lah membara nak pakai BB

Semalam masa lunch hour, merempit ngan Zul pi Celcom branch kat PJ, untuk normal subscriber, ni lah plan yang ada

Photobucket

Sumber: www.celcom.com.my

Tapi...ada package lain untuk staf TM special punya yang masih belum terlewat kalau dah sampai seru untuk guna...hehe macam kategori aku ler ni..

Bagi staf TM yang guna line Celcom Platinum Package (Package ni offer masa zaman TM Touch dulu sebelum Celcom takeover) boleh upgrade ke BB data plan "limitless" dengan hanya RM50 sebulan murah ler tu..yang package ni masih continue lagi untuk existing subscriber staf TM, bukan untuk new registration...aku dapat info ni pun dari staf celcom yang entertained aku kat kaunter

Jadi apa tunggu lagi...THIS IS BEST BRO :D

No comments:

Post a Comment