Saturday, October 8, 2011

Sometimes...You Don't Need Reasons To Reward Yourself - Riding Boot & Half Glove

hahaha tak habis lagi rupanya me"reward"kan diri sendiri lagi, sejak mula pakai ninja ni memang dah terbako bila nampak riders lain pakai riding boot..rasa macam tak lengkap jer bila merempit...alasan nak menyedapkan hati...dah 2-3 kali lalu depan kedai bikersvalley kat Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, dah berhenti tapi tak singgah...sampai ler petang tadi...wife aku terus sound direct "singgah jer lah bang...takkan tetiap kali lalu, berenti tapi tak masuk" aduyaiii macam termakan racun jer nanti...pergh...memang peramah bro yang jaga kedai ni..habis aku kena sengattt, tak bley tahan..termakan jugak racun, lepas dah belek-belek...yang ni berkenan di hati..brand IZ-2, waterproof, Harga RM370.00, boleh refer kat www.iztwo.com



Tak habis lagi...masa wife aku duk try riding jacket for girlz...aku terspot half glove...brand alpinestars...memang cari ni pasal senang nak capai barang dalam poket kalau pakai glove yang macam ni...Harga dapat RM30 special diskaun pasal beli riding boot hehe...yang aku beli sebelum ni kat Jusco dah lunyai.. :D



Ayat biasa....cukuplah setakat ni...hehehe

No comments:

Post a Comment