Monday, October 17, 2011

TT GPS NeXorianZ @ Aloq Staq

Minggu lepas aku ngan Joyy kena pi oustation ke Utagha atas urusan kerja...dari Ipoh ke Taiping sampai ler Aloq Staq...kat Aloq Staq, check in kat Holiday Villa...senang sket tak payah nak drive...boleh menapak jer pi Regional Office



Nasib baik sempat roger Prez NeXo aka bro fandy...haha memang dia dah reserve masa dia untuk kami...layanan 1st class!!! siap datang jemput aku ngan Joyy kat Hotel terus bawak pi makan kat Restoran Zefee, tapak TT rasmi NeXorianz :D...sementara tunggu member lain sampai pekena char kuey tiow dulu



Memula layan lepak luar...sekali hujan daaa...hehe takper hujan rahmat...dah lah masing-masing penuh ngan gadget...terus cargas masuk dalam..aku pun memang nak kena carik soket..nak update GPS geng NeXo...tu dia yang mai TT..



hehehe patutler geng NeXo ni manjang online dan updated...memasing pakai iPhone, Galaxy S, S2, ngan TAB...tapi sorry iphone user...gambaq ada untuk galaxy clan jer...hehe ni buat pembakar semangat untuk bro K.E yang masih setia ngan symbiotic dia :)



Tu dia Prez NeXo...tak lekang ngan TAB..maklum ler bau kedai lagi..hehe tengah sembang-sembang pun boleh WhatsApp lagik :) TT online sekali ngan bro K.E kat Melaka..



GPS upgrade service in progress...malam tu buat untuk bro Jalak Lenteng ngan Nyelam Bluppp..kasik masuk Launchpad 4GB NeXo..atas meja siap ada rear wiper lagi..special delivery dari abam Sham Milo...sanggup mai dari kangaq turun TT ngan aku nak deliver barang ni..Thanks bro! :) nasib baik masa mai ngan balik ko tak jumpa.."Inchik....ada nampak anak saya inchik" hehe



Launchpad 4GB NeXo powered by 7 engine GPS - Garmin, PaPaGO X5SE, PaPaGO X8.5, iGO Primo, Mapking Landmark, NDrive 10 dan Powermap Z9. Siap test dulu...pergh marbeles lah...amacam bro Jalak? haha speechless, so wa kasik gambau lah sebagai bukti....senyum lebau tu :D



Habis TT lebih kurang pukul 12.30 tengah malam...sempat ler posing ngan CBR 1000, brader latip punyer...baru dapat ni...haha seriau jer dia tengok aku naik...takut tumbang kut :D



Terima kasih banyak-banyak pada semua member NeXo yang meluangkan masa TT ngan aku dan Joyy...korang memang sengattt..1st time jumpa tapi sembang cam dah kenal lama..feel like coming home...chewahhhh :D yang tak sempat jumpa...next time aku turun lagi sure aku roger..

No comments:

Post a Comment