NORTHERN EXORA OWNER'S CLUB (4439/2011)

Photobucket Kelab Pemilik Exora Utara telah didaftarkan dibawah Seksyen 17 Akta Pembangunan Sukan 1997 oleh Pesuruhjaya Sukan Malaysia pada 7 April 2011. NEXO amat mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora yang mahu bergerak secara aktif untuk menyertai NEXO. Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO. Layari Blog rasmi NEXO di nexonr.blogspot.com

Saturday, October 8, 2011

TT Ngeteh Larut Malam dengan Nexorian & Ninjarian @ Melaka

Malam tadi macam biasalah memang routine aku balik ber TT ngan kengkawan yang setia menunggu ketibaan aku dari Bangi...hehe sape lagi kalau bukan K.E ngan Poknik...mula-mula nak gerak dalam pukul 9.30pm tapi hujan plak...kena lah tunggu reda, dalam pukul 10.30pm tengok dah tak hujan lagi terus rempit...ride santai jer...sampai Melaka dalam pukul 11.40pm...haha poknik dah setia menunggu...1st time sampai awal ni...mau tayang kat aku ekzos baru dia dia...perghhh marbeles betul bunyik :D



K.E pun baru balik dari Pendang, sempat TT ngan geng NEXO...so banyaklah citer pasal kelab dia nak share...sembang sampai pukul 1.30 pagi..sebelum balik amik Jack Exora replacement aku dari K.E....thanks bro!

No comments:

Post a Comment