Sunday, March 4, 2012

Sometimes...Surprisingly You Get A Reward

Aku memang peminat setia jam tangan Guess, sejak mula kerja memang dah sambau satu, harga biasalah brand ni memang tak kurang dari RM500, tapi jodoh tak panjang bila kena curi kat rumah bujang yang aku menyewa, kemudian beli jugak yang model lain, tapi yang paling simple dan yang termurah aku pernah jumpa..dalam RM300 jer, takder function apa, memang semata-mata jarum jam jer, tapi entah tak tahan lama...nasib baik masa tu nak kahwin, so wife pun belikan jugak jam Guess tapi yang tali kulit untuk hantaran...mula-mula pakai ok lah tapi aku ni kan rider kena tempuh cuaca tak menentu, kadang-kadang panas, kadang-kadang hujan...jadi tali kulit tu cepat ler mereput :p

Tak boleh tahan, sambau lah balik Guess Steel Silver...masa ni dah ada wonderkidz, terlepas pandang nak jaga, hehe kena balinglah, kena gigitlah ngan wonderkidz sampai lah jam tu rosak...dah takder bajet...pakai lah balik jam wedding tu...

Then, suddenly awal tahun baru ni, wife aku offer nak belikan jam...hehe apa lagi, rezeki jangan ditolak der :) sambau yang kaler macam titanium, dapat harga less sempena Tahun Baru Cina...RM530 net.

Thanks ja!

No comments:

Post a Comment