Saturday, May 7, 2011

KHi Helmet

Masa beli Ninja memang dapat 2 free helmet full face, tapi jenuh ler aku nak mengepit bawak naik opis, kalau ride long distance ok lah pakai full face tapi takat nak gi keje, tak yah lah extreme sangatkan...pakai yang biasa-biasa tapi biau nampak ganas :)

So pencarian pun bermula, lepas banyak kali perati macam-macam jenis helmet yang riders duk pakai sepanjang aku merempit gi keje, akhinya aku decide nak sambau KHi Helmet edisi flat black. Tu baru decide, nak cari satu hal lagi..susah jugak nak dapat, 2-3 kedai aku gi tokey tu kata takde..lastly semalam on the way balik dari servis savvy, try nasib gi kat kedai motor area Equine Park, Yee Heng Motor Sdn. Bhd, dulu aku beli Honda Wave aku kat sini.

Nasib aku baik, memang ada :) tapi kena ngorder plak sebab stok takde :( adoi!! "berapa lama?" aku tanya tokey tu...tokey tu pun jawab "tak lama lah abang...petang barang sampai.." hehehe



Tu dah upgrade visor gelap...visor asal cerah bebenor


Harga helmet RM100.00, upgrade ke visor gelap tambah lagi RM20.00. Kalau ada yang berminat, boleh call tokey kedai ni 03-89417794

Senang jer nak cari kedai ni, lokasi berhampiran dengan 7-11 Equine, boleh search kat POI dengan GPS

No comments:

Post a Comment