Sunday, May 29, 2011

Seat Cowling For Ninja 250R

Satu lagi aksesori part yang aku dah plan lama nak pasang tapi terbantut sat disebabkan masa tu oil leaking problem ninja aku tak settle lagi..jadi takde mood nak make up. Haha tapi sekarang tidak lagi...dah settle problem tu..so boleh proceed :)

Order ngan bro lowrider@fadzli dari forum Ninja 250R Malaysia sejak 10/05/2011 tapi stok takde, so kena tunggu sampai lah awal minggu ni dapat PM kata stok sudah boleh angkat. Petang tadi kul 5 set time jumpa bro lowrider@fadzli kat Petronas MRR2. Harga untuk seat cowl ni cuma RM150, murah tahap gaban tu..see to believe, hehe siap dengan free tutorial macam mana nak pasang dan bukak seat cowl

ni dia aku seat cowl aku



Memang cunz bila masuk kat ninja aku, tambah hensem..hehe aku pun dapat tempias jadi hensem gak :)



Aku pun tolong amikkan seat cowl untuk member se-company aku, mzulk29..dia punya warna hijau..



Cara-cara nak pasang seat cowl. Video credit to forum Ninja 250R Malaysia - Mere & Arin



Nak bukak senang jer, macam tanggalkan seat jer..kalau berminat, boleh order ngan bro lowrider@fadzli, klik SINI

No comments:

Post a Comment