Wednesday, February 23, 2011

Harimau Malaya Tundukkan Pakistan

Photobucket

Tahniah Skuad Olimpik Malaysia yang berjaya merakamkan kemenangan 2-0 ke atas Pakistan malam tadi. Walaupun sepatutnya Malaysia boleh menghasilkan lebih banyak gol namun ketangkasan penjaga gol gantian Pakistan, Muhammad Umer berjaya menangkis segala percubaan pemain-pemain Malaysia selain tiang gol sendiri yang menafikan Malaysia untuk menambahkan jaringan

Dua pemain muda, Wan Zaharulnizam Wan Zakaria dan Mohd. Irfan Fazail muncul wira negara dengan gol pada separuh masa pertama pada minit ke-3 dan 45.

Pasukan negara akan bertandang ke Lahore, Pakisatan pada 9 Mac ini untuk pertemuan kedua dan diharapkan Harimau Malaya meneruskan rentak kecemerlangan ini nanti.

Syabas Malaysia!

Bagi penyokong-penyokong Malaysia yang ingin mendapatkan jersi Harimau Malaya, bolehlah hubungi bro mdshaari melalui blog beliau mzmedianet.blogspot.com. Harga RM45.00 sahaja dan adalah yang termurah dipasaran Online sekarang ini. Dapatkan segera!

6 comments:

  1. Syabas pemain bola sepak negara.. Squad Harimau Malaya. Gampateh(kata2 semangat).

    ReplyDelete
  2. Skuad Olimpik mewakili ? :) apa pun tetap malaysia hehehe..

    ReplyDelete
  3. tak leh...hahaha ni bukan Skuad Harimau Malaya..tak sama...tapi yang sama jersi Malaysia...jom beli ngan mdshaari..aku nak order 1 nanti yang jersi kuning..nak buat main badminton...yang ada ni nak simpan dalam frame :)

    ReplyDelete
  4. ok bro...nnt kalau jadi beritahu awal skit senang nak conpom ngan pembekal..:)

    ReplyDelete